Durant la setmana dels oficis van venir unes famílies a explicar-nos el seu treball. Moltes gràcies, a tots els xiquets i xiquetes els va agradar molt la vostra visita.
Som un centre municipal d'educació infantil, que pertany a l'EMD de Jesús i que a través d'aquest blog volem donar a conèixer a les famílies el dia a dia dels infants a la llar. A través d'aquesta finestra podreu saber com aprenen, experimenten, manipulen, senten, es comuniquen i es relacionen els nens i nenes. Reflexionarem sobre la tasca educativa i compartirem experiències.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada