Entre tots els nens i nenes de la llar hem decorat el passadís amb uns flocs de neu molt personalitzats!
Cadascú ha pogut estampar la seva mà amb pintura de color blau dins d'un floc de neu molt gran.
Mireu que bonics han quedat!
Ara només falta buscar la nostra maneta per poder-la ensenyar a tots...
Som un centre municipal d'educació infantil, que pertany a l'EMD de Jesús i que a través d'aquest blog volem donar a conèixer a les famílies el dia a dia dels infants a la llar. A través d'aquesta finestra podreu saber com aprenen, experimenten, manipulen, senten, es comuniquen i es relacionen els nens i nenes. Reflexionarem sobre la tasca educativa i compartirem experiències.
diumenge, 25 de gener del 2015
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)










Quines currades us pegueu! S'ho passen pipa, no m'extranya que no vulguin marxar cap a casa!!! Gràcies per penjar les fotos i veure lo bé que s'ho passen!! Anims!!
ResponElimina